Home » , » ‘Rescue Me’ Items Head to Smithsonian, Callie Thorne Talks Final Season

‘Rescue Me’ Items Head to Smithsonian, Callie Thorne Talks Final Season

Written By Games Lover on Thursday, December 29, 2011 | 5:50 AM


‘Rescue Me’ is fast approaching its swansong. As the cast, crew and fans start to ponder life without the drama, it’s been revealed that creator Denis Leary is giving items — including his firefighter costume and tools — to the Smithsonian’s National Museum of American History.

Executive producer Peter Tolan and actor Lenny Clarke (Teddy Gavin) will join Leary for a donation ceremony at 2PM ET Thursday.

The objects will join the museum’s popular culture history collections. The Smithsonian says today’s ceremony is the first in a series of events to mark the 10th anniversary of Sept. 11 and examine how it will be remembered and how life has changed.

‘Rescue Me’ focuses on the professional and personal lives of a group of New York City firefighters in the fictitious Ladder 62/Engine 99 firehouse as they deal with the grief of losing friends and relatives at Ground Zero. It tackles the daily drama of the life-and-death situations associated with being a firefighter while exploring the ways the men use dark humor to protect their true emotions.

'Rescue Me' Items Head to Smithsonian, Callie Thorne Talks Final Season

The Series Finale of ‘Rescue Me’ is due to air on Wednesday Sept. 7th, a few days ahead of the 10th anniversary of the 9/11 attacks.

Leary’s co-star Callie Thorne, who’s played Shelia Keefe since the beginning, has spoken about the sadness of filming the final scenes after seven years of working with the same cast and crew.

She told ‘People’ that “The final days of ‘Rescue Me’ were terrible. There were a lot of tears. Especially when people heard, ‘That’s a series wrap on Denis Leary.’ A lot of the guys got really choked up.”

“Denis didn’t cry,” she added. “But he was very quiet. Which is a big deal for Denis Leary.”
Share this article :

1 comment:

  1. Địa chỉ gắn bi uy tín hcm.Những loại thức ăn giúp tăng kích thước cậu nhỏ thường là những loại có chứa nhiều Vitamin C, B, các loại chất đạm, axit amin có tác dụng tăng cường testosterone trong máu giúp máu lưu thông tốt hơn từ đó sẽ làm to kích thước cậu nhỏ.Những loại thịt bò, thịt chó giàu đạm và vitamin B và các dưỡng chất khác chi phí găm bi . Đây là những loại thức ăn được cho là tăng cường độ dẻo dai cũng như sức chịu đựng cho cậu nhỏ của bạn. Các bạn nên có chế độ phân chia ăn các loại thịt theo từng tuần tránh nhàm chán ăn không ngon miệng thì nên ăn khoảng 2 đến 3 lần các loại thịt này trong 1 tuần nhé.Việc ăn nhiều loại thức ăn chứa nhiều chất oxi hóa sẽ làm cho hệ sinh dục của bạn chống được các lão hóa do thời gian hay tuổi tác một cách hiệu quả giá cấy bi vào của quý . Những loại như: nước ép trái cây đặc biệt là táo một trong những loại trái cây rất tốt cho sức khỏe, ngoài ra còn dầu ô liu các loại chocolate làm tăng lượng máu cho cơ thể một cách tự nhiên giúp tăng kích cỡ cậu nhỏ trong một thời gian ngắn.Ngoài ra, nam giới cần từ bỏ những thói quen xấu để làm cậu nhỏ to và dài hơn http://bacsitructuyen.edu.vn/ . Những thứ như thuốc lá, rượu bia, các chất kích thích khác ảnh hưởng rất nhiều đến việc tăng trưởng kích thước cậu nhỏ của bạn đó chính vì thế việc hạn chế những loại chất kích thích này sẽ góp phần làm to cậu nhỏ một cách hiệu quả nhất.Thông thường các loại hải sản như cá, cua biển , chạch đặc biệt là các loại cá ngừ, cá hồi có chứa nhiều các chất đạm.Phương pháp này khi nghe thì có vẻ vô lý nhưng thực tế, http://xetnghiemsuimaoga.net/ cắt tỉa lông mu có thể giúp “cậu nhỏ” trông lớn hẳn lên. Là cách làm tăng kích thước cậu nhỏ đơn giản nhất bạn có thể áp dụng . Điều này cũng giống như khi bạn cắt tóc khuôn mặt bạn sẽ to lên http://catmimat.edu.vn/ gọn gàng và sạch sẽ hơn nếu cắt tóc thường xuyên.Hiệu quả nhanh nhất để tăng kích cỡ cậu nhỏ lớn hơn là tắm nước ấm trước khi quan hệ tình dục. . Và “cậu nhỏ” khi mới tắm xong http://dakhoaaua.vn/ cũng dễ dàng cương cứng hơn và khỏe hơn.


    ReplyDelete

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Johny Simplemag - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger